Buenos dias

31 oktober 2011 - Nootdorp, Nederland

De tangoschoenen zijn opgepoetst, de rugzak vol met wollen mutsen, thermo ondergoed en natuurlijk de bikini zijn ingepakt.......we gaan naar Zuid Amerika;Argentinië , Patagonia , Chili en  Brazilië.

Jan heeft snel nog even wat tango lesjes genomen want met de Michael Jackson dance komt hij in het land van de Tango niet zo ver, maar ja je hebt talent dus ........op naar Buenos Aires.

Loena zijn mandje en botjes zijn ook ingepakt, die gaat lekker logeren in hotel Veersma en terwijl wij Zuid Amerika gaan ontdekken ligt zij lekker warm en gezellig bij de familie.

Buenos dias, op naar Buenos Aires.......

Loena

1. annelies:
    1 november 2011
    Nou een hele fijne vakantie toegewenst!! Ik hoop dat jullie hele leuke nieuwe avonturen gaan beleven
  2. Suzanne Rensink:
    1 november 2011
    Oooohw...nog 1 nachtje slapen! En dan gaan jullie aan de Tango!!! Hmmm..of laten jullie de tango voor wat het is en gaan jullie meteen de ruige natuur in??
    Anyways.....heeeel veel plezier...maak er een mooie reis van....en hou ons op de hoogte! Leuk!

Dikke kusss...SuuS
  3. Ronald:
    1 november 2011
    Fijne vakantie en goede reis!!

Wij zullen aan jullie denken vanuit China.

Nog gespaard voor de ijsbreker naar Antartica??
  4. Eefje:
    1 november 2011
    Dajan, ik heb je helemaal niet meer gezien voor je vertrek, maar hierbij voor Jan en jou een supergave reis toegewenst. Geniet ervan en laat maar komen die verhalen en foto's! Dat wordt weer genieten hier thuis! Liefs, Eefje.
  5. Cesar en Miranda:
    Hey Luitjes,

Heel veel plezier in Zuid-Amerika en leuk om zo weer op de hoogte te blijven!

Groetjes en een hele fijne vakantie gewenst!

Cesar en Miranda
  6. Ton:
    Hoi Dajan, Jan,

veel plezier op het zuidelijk halfrond. Kijk gelijk ff of het water dat in het putje stroomt de andere kant op draait!
    Haha, groetjes Ton.
  7. henk:
    Ey Jan en Dajan,

Heel veel plezier daar en we lezen het allemaal wel weer
    Fijne vakantie!!!!
  8. Marsha:
    2 november 2011
    Hai DaJan, Wat is het snel gegaan, nu ben je gewoon onderweg!! Wat een heerlijke avonturiers zijn jullie toch! Genieten dus en leuk dat we mogen meegenieten!
    Groetjes Mars
  9. Tonnie:
    2 november 2011
    Een hele goede reis. Geniet ervan! Loena ligt te knorren van genot!! Liefs Tonnie
  10. Ad en Liek:
    Heej
    Alvast een goeie reis!Heel veel plezier, wij denken aan jullie! X
  11. marielle:
    2 november 2011
    heel veel plezier en we wachten in spanning de berichten af hoe het daar is, maar zal vast wel weer een prachtige reis worden. liefs
  12. Annet:
    Lieve vakantiegangers,
    Zakdoeken gelukkig niet nodig op Schiphol, haha...Voor je het weet sta ik weer op Schiphol, tot over 3,5 week, tot dan contact via blog en mail. Goede reis, veel plezier en genieten...
    Dikke kus Annie
  13. Annet:
    3 november 2011
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen...
    Nu gaat het echt beginnen, veel plezier.
    dikke kus
  14. Tessa:
    4 november 2011
    Een hele fijne vakantie, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

groetjes Tessa
  15. Yvon:
    6 november 2011
    Afgelopen donderdag voor het eerst zonder jou en het liep meteen spaak. Kom onmiddelijk terug (en dit was geen vraag!...)

Nee hoor, genieten jullie maar heerlijk van jullie welverdiende vakantie én van elkaar. Ik hoop dat het een superreis wordt/is en zie uit naar jullie verhalen! Groetjes van je zus en schoonzus
  16. Tonnie:
    6 november 2011
    Natuurlijk hebben jullie een fantastische reis. hier gaat alles prima: Loena is erg lief en geniet volgens mij van alle aandacht. We wandelen een paar keer per dag en af en toe neemt ze uitgelaten een sprintje. Ook met de andere honden gaat het prima. Afgelopen week waren we bij arnold en cora en ze ging daar naast Tess liggen of ze niet anders gewend was. Dus geniet met volle teugen van al het moois dat jullie meemaken. Liefs Tonnie
  17. Thea Goeman:
    Hallo Dajan en Jan ,

Heel veel plezier en geniet er van.

Groetjes Thea
  18. José:
    7 november 2011
    Hoi Dajan en Jan, wat een geweldige rei gaan jullie weer maken. Goeie reis, geniet van het avontuur en leuk om hier mee te genieten.
    groetjes.
    José en Henk