Brasil......... Lalalalalala

24 november 2011 - Rio de Janeiro, Brazilië

Eindelijk aangekomen in Rio de Janeiro joepie!!!
Na een aantal dagen reizen, nog wel de chocoladestad Bariloche aangedaan, gekanoeed op een van de meren geweldig maar daarna een  vlucht gecancelled,  door de as van de vulkaan dat maar blijft maar sudderen hier, een hele lange busreis, geen waterval gezien, ja bent op reis dus gebeuren er dingen die je niet had bedacht maar  we zijn nu heerlijk in Rio.......
Zon, zee strand, heerlijk en het is echt leuk, de copacobana ligt echt tegen de stad aan, het verkeer raast voorbij, daarnaast loopt iedereen hard,  zien en gezien worden, en het strand heerlijk. We vermaken ons hier prima, nog 2 dagen en dan zit onze geweldige reis er weer op, gezellig dat jullie hebben meegelezen, bedankt voor alle leuke reacties en tot snel weer in Nederland
Tonni bedankt voor de goede zorgen voor Loena, zal thuis wel weer wennen zijn  na haar vakantie in hotel Veersma
Annie, gezellig we zien je maandag weer op Schiphol
Xxx Jan en Dajan

1. Frank:
    26 november 2011
    Jan & Dajan! Ik heb genoten van jullie reisverslagen en dito foto's. Geweldige indrukken die jullie daar samen opdoen. Hoop dat jullie nog een paar dagen echt kunnen genieten van de goudgele stranden en de dames en heren die daar paraderen om te zien en gezien te worden. "On the Copa Copacabana", van Barry Manilow. Het meezingen alleen al doet je dromen dat je bij de plaatselijke ijscoman een ijsje staat te eten. Genieten dus! Goeie reis naar huis!
  2. Arjan en Astrid:
    26 november 2011
    Leuk dat we mee konden lezen.
    Nog veel plezier op het strand en een goede terug reis.

Xx
  3. Ad en Liek:
    26 november 2011
    Jammer van de watervallen, maar nu nog even lekker genieten!! we hebben aan jullie gedacht hoor in de 3M, tijdens het liedje Riooooooooo, De Janeiroooooooo!!
    Gezellig dat jullie er weer bijna zijn, ben erg benieuwd naar jullie (uitgebreide) verhalen!
    Goeie reis terug!
    X
  4. Tonnie:
    26 november 2011
    Het is fantastisch zo als jullie genoten hebben,en wij met jullie. Wat een leuke verslagen! Annet heeft Loena net opgehaald en Loena keek echt zo van.... moet dat nou,ik vind het hier wel heel gezellig!
    Het is prima gegaan en het was wel fijn, dat ze haar eigen mand had. Hoewel.... Pebbles vond de mand ook helemaal geweldig! Goede thuisreis en een mooi thuiskomst, liefs Tonnie
  5. Hanny:
    Hey Jan en Dajan
    Onwijs leuk al die verhalen en mooie foto's...
    Nog ff genieten en een veilige terugreis.
    Ook fijn om jullie snel weer te zien.
    Dikke kus.
    Hanny
  6. Annet:
    Hey vakantiegangers,
    Zit er weer bijna op, genoten van jullie reisverhalen, maar hoor ze liever van jullie zelf, gezellig dat jullie weer naar huis komen.
    Loena ligt op haar kleed en Guus en Kobus moeten weer even wennen aan de "grote" viervoeter...
    Goede terugreis en zie jullie maandag op Schiphol.
    dikke kus Annie
  7. Laura:
    Lieve schatjes

Ik ben blij dat jullie het zo baar jullie zin hebben! Het straalt ook helemaal van de foto's af. Geniet nog even want voor je het weet zit je weer hier en vraag je je af hoe het ook al weer was in Rio ;)
    Dikke kus (en stiekum vind ik het wel weer leuk als jullie weer thuis zijn)
    X Laura
  8. tineke en Joop:
    26 november 2011
    Veel plezier nog de laatste dagen en een goede reis naar huis. groetjes tineke en joop
  9. Joke van der Kraan:
    28 november 2011
    Hallo, het zit er bijna op voor jullie.
    Ik heb genoten van jullie verhalen en enthousiasme waarmee je schreef.
    Geniet er nog even van en tot donderdag bij het toneel.
    Kus joke
  10. Marsha:
    28 november 2011
    Hallo Dajan en Jan,
    Hoe is het eigenlijk met JULLIE voetjes? Al dat geloop en gewandel...ontzettend leuk om te lezen allemaal, maar nu weer een tijdje wachten op de verhalen van een andere reis in de toekomst! Ben benieuwd!!

Tot snel!
    Groetjes en fijne vlucht.
  11. Monique de Bie:
    29 november 2011
    Hoi Jan en Dajan,

Op het moment dat ik dit schrijf zijn jullie waarschijnlijk alweer op Nederlandse bodem. Ik heb genoten van jullie reisverhalen. Bedankt voor het meereizen.

Groetjes van Monique